הגדרות
המונחים המשמשים בתקנון זה ומשמעויותיהם:
1. הנהלת האתר – מתנות קטנות-בסימן חברתי [מורן חסיד], ח"פ 303453435
2. האתר – אתר האינטרנט besocial.co.il
3. המוצרים – המוצרים המוצעים למכירה באתר
4. מינימום מוצרים למכירה – 20 מוצרים
5. מינימום זמן הספקה של מוצר – 6 ימי עסקים, לא כולל זמן משלוח
6. כתובת למשלוח דואר – הכתובת שציינה המזמינה ככתובת למשלוח הזמנות
7. ימי עסקים הם ימי חול – ראשון עד חמישי, ואינם כוללים את הימים שישי, שבת, ערבי חג וחול המועד
8. החוק – חוק הגנת הצרכן, התשמ״א-1981
9. תקנון זה אמנם מנוסח בלשון נקבה, אך הוא מיועד לשני המינים.
כללי
1. כל המזמינה מוצר באתר או רוכשת אותו מצהירה, בעצם ביצוע הפעולה, שהיא קראה את תקנון זה, שהיא מסכימה לכל ההוראות והתנאים הנכללים בו.
2. החברה, הנהלת האתר או מי מטעמם לא יהיו אחראים ולא יישאו בכל נזק ישיר, עקיף, תוצאתי או מיוחד שייגרם למשתמשת, לגולשת, למזמינה או לצד שלישי אם היא תשתמש באתר או תרכוש בו מוצר שלא על פי תקנון זה, תהא עילת התביעה אשר תהא, לרבות הפסד הכנסה או מניעת רווח
3. מחירי המוצרים כוללים מע״מ על פי הדין
4. התמונות המוצגות באתר הן להמחשה בלבד
5. הנהלת האתר לא מתחייבת להחזיק מלאי של כל המוצרים שתמונותיהם מופיעות באתר
6. הנהלת האתר עושה כל שביכולתה כדי לוודא שבאתר מוצג מידע שלם ומדויק, אך עלולים להופיע בו, בתום לב, אי-דיוקים או שגיאות
7. כל המחירים המוצגים באתר אינם כוללים דמי משלוח
8. הנהלת האתר רשאית להציע מבצעים, הטבות והנחות באתר או בכל אמצעי תקשורת אחר, לרבות טלפון, דואר אלקטרוני או הודעת טקסט. הנהלת האתר רשאית בכל עת להפסיק את המבצעים, ההטבות וההנחות האלה, להחליפם או לשנותם, בלא צורך להודיע על כך מראש
1. מילוי טופס ההרשמה מהווה הסכמה של הנרשמת לכך שפרטיה ישמשו למטרות שיווק, פרסום, קידום מכירות ומכירות וכדי לאפשר לחברה לפנות אליה בכל דרך ואמצעי תקשורת שתראה לנכון, לרבות בדרך של דיוור ישיר
הרשמה לאתר החברה וביצוע הזמנות דרך האתר
1. לקוחה שנרשמה לאתר תרכוש בו מוצרים באמצעות מילוי של טופס הזמנה. יובהר כי מילוי כל הפרטים הוא תנאי מוקדם לביצוע ההזמנה
2. הנהלת האתר לא תעשה בפרטי הלקוחה כל שימוש שאינו תואם את מדיניות הפרטיות של האתר
3. אם יתברר שכרטיס האשראי של הלקוחה אינו תקף, שחברת כרטיסי האשראי איננה מכבדת את העסקה, הנהלת האתר תיצור קשר עם הלקוחה לשם השלמת העסקה או לשם ביטולה.
ביטול עסקה ומדיניות החזרת מוצרים
1. האמור בסעיף זה כפוף לחוק
2. המזמינה (ולא הנמענת) יכולה לבטל את ההזמנה שעשתה בתנאים האלה: כל זיכוי יועבר לכרטיס האשראי שההזמנה בוצעה באמצעותו בהתאם ללוחות הזמנים של חברת האשראי
3. ביטול ההזמנה לפני שהמוצר נשלח ללקוחה לא יגרור חיוב נוסף, ויוחזרו ללקוחה הכספים ששילמה בגין העסקה, כולל דמי המשלוח. זיכוי כספי יינתן על פי האמור בחוק
4. ביטול ההזמנה לאחר שהמוצר נשלח יביא לזיכוי כספי מלא, למעט עלות המשלוח, וזאת בתנאי שהפריט יוחזר בלא שנעשה בו שימוש ובלא פגם או נזק
5. ביטול ההזמנה לאחר שהסחורה התקבלה שלאחריה יינתן זיכוי כספי
6. החברה היא בעלת שיקול הדעת הבלעדי בעניין מצב הסחורה שהוחזרה
7. אפשר להחזיר פריט שלא נעשה בו שימוש ובאריזתו המקורית
8. זיכוי כספי יינתן אם תבוטל ההזמנה עד חודש מיום ביצוע העסקה באשראי
9. לא יינתן זיכוי כספי בגין פריטים שלא שולמה תמורתם תמורה כספית מלאה, למשל אם התקבלו במבצעים או כמתנות
10. מוצרים שנמכרו בהנחה כחלק מ-Sale והלקוחה הביעה עניין להחזירם, יינתן תמורתם זיכוי כספי אם ההזמנה בוטלה עד 7 ימי עסקים מיום ההזמנה. מההחזר הכספי ינוכו 5% משווי הפריט או 100 ₪ – הזול מביניהם
11. פריטים המוגדרים "עדינים" – פריטים העלולים להישבר או להינזק במשלוח, אפשר להחזיר לכתובת המרץ 20, קומה 2, פתח תקווה. עד 14 יום מרגע קבלת החבילה
12. בחוק נקבע שאפשר לבטל עסקה בתוך 7 ימים ולקבל זיכוי מלא באופן שהצרכן שילם מלבד ביטול של הזמנת מוצרים חריגים: מוצרי מזון, טובין פסידים (המתקלקלים במשך הזמן) וטובין שיוצרו במיוחד לפי הזמנה של הצרכן. בהגדרה זו נכללים מיתוג למוצר וחבילת מתנה המותאמת במיוחד לצורכי הלקוחה
13. אם הזמנה תבוטל מפני שהמוצר חסר במלאי, הלקוחה תזוכה באופן אוטומטי, ויישלח אליה דוא"ל עדכון על ביצוע הזיכוי.
אספקה ומשלוחים
1. המוצרים יישלחו באמצעות חברות שליחויות או באמצעות דואר רשום, בתוך זמן ההספקה שהובטח במכירה
2. הגעת המוצרים ללקוחה תתואם מראש. חברת השליחויות מספקת את השירות בתוך 3 ימי עסקים לרוב חלקי הארץ, למעט ליישובים רחוקים – יישובי הערבה, אילת, יישובים שמעבר לקו הירוק ויישובים ברמת הגולן
3. החברה רשאית לספק את השירות גם לאזורים שאינם נכללים במפת אזורי החלוקה של דואר ישראל או של חברת השליחויות, בתיאום טלפוני מראש, אך אינה מתחייבת לעשות כן. לכן, גם אם הזמנה כזאת התקבלה ונקלטה במחשבי האתר, החברה לא תהיה חייבת לספק את המוצר
4. סכום דמי המשלוח יופיע בתום תהליך ההזמנה עם שאר הפריטים שבחרה הלקוחה לרכוש וייגבה בעת ביצוע ההזמנה. אם העסקה משולמת בכמה תשלומים, דמי המשלוח עשויים להיגבות בתשלום הראשון
5. החברה אינה אחראית לעיכוב של חברת השליחויות
מדינות פרטיות
במילוי טופס ההרשמה הלקוחה מסכימה שפרטיה וכל נתון שיופק על סמך ניתוח של פרטים אלה וכל מידע עליה שהגיע או יגיע לידיעת החברה יוחזקו במאגר מידע אחד או יותר של החברה או של מי מטעמה ושייעשה במידע זה שימוש לשם שיווק, פרסום, קידום מכירות ומכירות, ובכלל זה פנייה לנרשמת בכל דרך, כולל בדרך של דיוור ישיר, בכל אמצעי תקשורת שתמצא החברה לנכון (לרבות בכתב, בדפוס, בטלפון, הודעת טקסט, בפקסימיליה, בדרך ממוחשבת או באמצעי אחר). שימוש כאמור בפרטי הנרשמת לא ייחשב פגיעה בפרטיות. עוד מוסכם שמידע כאמור ייחשב קניינה של החברה, והנרשמת מוותרת בזאת על כל טענה בגין שימוש או בעלות על המידע כאמור, לרבות ויתור על כל טענה על פי חוק הגנת הפרטיות, תשמ"א-1981